Eerste dag in Bangkok

26 september 2018 - Bangkok, Thailand

Na een vlucht van 10 uur kwam ik aan op het vliegveld van Bangkok. Op het moment dat ik het vliegtuig uit stapte kwam de warmtegolf me  al tegemoet. 31 Graden om half 7 sochtends, daar moest ik even aan wennen.

Toen ik eenmaal door de douane was en mijn bagage van de band had gehaald, liep ik naar de AirPort Express, een skytrain waarmee ik naar Pai Thai ging. (Het centrum van Bangkok)

Daar aangekomen moest in een taxi  regelen want met ongeveer 13 kilo aan bagage wilde ik niet een uur in de hitte lopen

Ik hield een taxi aan, en na een kwartiertje zette de chauffeur me netjes af bij mijn Hostel. Daar kon ik twee uren eerder mijn kamer in. Dat was fijn want ik had flink last van een jetlag. Na twee uren geslapen te hebben ging ik de stad in.

Wow wat een drukte, iedereen en alles wordt hier vervoerd met een scooter: zoals eieren, huisdieren, pakketten of zelfs een hele familie op een scooter. Na een uur gewandeld te hebben langs tempels en monumenten liep ik flink bezweet terug naar mijn hostel. Aan de hitte moest ik nog flink wennen, en mijn jetlag hielp ook niet echt mee. Desondanks dat, wat een indrukken wat een totaal andere wereld, heerlijk!

Drukke straten van Bangkok

1. Oma:
    28 september 2018
    Heel leuk om je verslag te lezen en de foto’s te zien
  2. Reny:
    28 september 2018
    Fij n om te lezen dat je het geweldig vindt en wat maak je toch prachtige foto’s. Ik kan alleen maar zeggen: meer meer meer!
  3. Hetty:
    28 september 2018
    Leuk hoor 'n reisverslag, kunnen wij ook mee genieten van jouw avontuur.
  4. Lute:
    Gave foto’s! 👍